Sunday, April 8

21:59 --> 22:10


malam ini sungguh indah...
bulan terang berderang memantulkan cahaya sang mentari y hebat memancar
merenung pemantul cahaya itu membuat aku terawang...

dalam keawangan tersebut aku menyedari bahawa aku hanyalah insan kecil di sisi tuhan yang berkuasa terhadap setiap makhluk-Nya...
aku hanyalah seorang hamba
hamba yang hina serta lemah...
kepada dia ku bersujud.....


mungkin anda tertanya2..apakah maksud tajuk post aku ini...
sebenarnya itu adalah tempoh msa y aku serta temanku menulis madah ini...
ianya berlaku tatkala kami berbalas pesanan ringkas (SMS) semalam...
*sewaktu sedang menonton abpbh*

siapa sangka,secara spontan sahaja perkara ini berlaku...
subhanallah...

aku menulis semula apa y kami karang...
ia bukanla satu karya agung tetapi hanya luahan hati & perasaan buat sang pencipta...

Aizzat...
dialah y bersama2 aku dlam menjadikan karya spontan ini..
post ini aku dedikasikn buat si soleh aizzat kerna dia akan berangkat ke bumi suci Allah untuk menunaikan umrah di sana bersama keluarga tercinta pada hari ini....
semoga ibadahmu diterima-Nya & aku doakan agar kau menjadi seperti apa y kau bahasakan diri kau serta panggilku kepadamu yakni SOLEH...


nukilan bersama,
-capritirah-

nota :: aizzat punya baris adalah y berwarna purple & baris ayat sya ialah y berwarna merah jambu..