Saturday, January 28

setuju~

salam  =)

ke hadapan saudara KAIRUL HAZWAN

weyh..
aku v0te 1000% percent ngan pa y ang tulis nie..

`Aku selalu nampak, dengar, lihat orang dengan lancangnyer memberi perspektif x kira la positif(+) atau negatif(-). Pernah ke diorang tau apa yang diorang cakap tu. Memang la x salah nak beri pendapat tapi janganlah terlalu mudah untuk menilai sesuatu sebelum tau kebenarannya. Memang FACEBOOK dicipta ada 2 icon, LIKE dan COMMENT. Pernah korang terfikir kenapa? 

LIKE           : untuk korang renung2kan apa yang tertulis pastu korang setuju atau tidak.
COMMENT: untuk korang bagi pendapat, idea, cadangan etc...

Orang cakap GENERASI Y ni lebih suka LIKE daripada bagi COMMENT betul ke? Kadang2 LIKE lebih elok daripada memberi COMMENT dan kadang2 jugak COMMENT lebih elok daripada LIKE. So, korang pikir2kanlah kenapa dan apa yang patut korang buat.`


seri0us aku stuju sangat ngan apa y dia tulis..

tp kdang2 aku p0n pelik..
0rg duk p0st psal tgah mkan 0r dia tu lapaq ka p0n 0rg duk LIKE
hmm...

lain la kau si tukang p0st tu p0st benda y berfaedah xpa la jugak
aku taw y tgah bca p0n mesti ckap 
`eleh~..mcam la dia xpernah wat`
0k2..
aku p0n da gak wat
tp xla kat p0st y dh trang ag jelas merapu kat FACEBOOK tu...
*mengeluh

cek minx maaf sapa2 y terasa
sebagaimana p0st cek y sebelum2 nie dlam bl0g xseberapa cantik 0r canggih nie
kat FACEBOOK tu PUBLIC sgat
seri0us

wat jela bl0g n tulis..
wat la bl0g nie cam diary..
depa nk c0mment depa punya psal la
nie tmpat ang nk wat luahan at..
biaq jela..

tu ja k0t y aku nk tulis
*0bvi0us kn aku cm tgah angin ckit..s0ry ye..
cek minx maaf kalu da sapa2 y terasa
sapa la cek nie nk menilai atau nk meminx lebih2 kat hangpa suma....


y ikhlas,
-capritirah-