Sunday, January 15

di VILLAGE MALL

date  -  14 jan 2012
time  -   1415 h0urs

parents aku nk pegi mkan kenduri kat PULAU SAYAK...
*kat mne tu.??? ==`
aku nie dah la jnis mlas ckit nk berkenduri-kenduri nie.
al maklumlah...aku bkannya knal sume 0rg2 tu..huhu
well,after dh discuss ngan ayah
bla..bla..bla...

YEAYY..!!

dpat permissi0n pegi VM 
(sh0rt f0rm tuk VILLAGE MALL)
it wasn`t planned actually..
tgah duk sy0k jlan2 terjumpa ngan sudaisi n s0rg bdak `k0rea`
*s0ry hafiz,n0 0ffence  =)

                                                      |
                                                      \/

sudaisi

nmpak mka t0ugh kn.??
*yeke = =`
act aku jmpa dia time dia tgah 0ff dri keja..
rhat dia abis pkul 3.30 ptg
km p0n jlan2 ar..
dh xtaw nk wat pa kat VM tu aku ajk p TESC0 la plak..
sementara mengisi msa ngan cuci mta,sembang2 psal sk0lah lma
aku sruh adik aku amik duit kat bank
*p0kai..hehe

punya la xtaw nk wat apa ag..
masing2 dh mkan..
hmm...
`j0m p main game kat VM`
depa p0n stuju

biasa la..
game kreta gak y depa 2 0rg nie duk main...
sudai men lelkl0k ja..
bdak k0rea nie y duk tkan pedal mcam nk r0sak mesin tu..= =`
fine..
sudai kalah...
n xpsal2 kmi plan tg0k wyang skali lpas tu..
tp tiket pkul 10 mlam ar...
*lpas sudai abis keja


& tiket udah dibeli..
mlam tu tg0k wyang ar..

tp aku decide nk blik umah dlu..mlam nnt mai VM balik
*ayh aku bg tp syarat blik umah dlu
xpe la..
aku n adik aku p0n berjalan la balik ke umah...
nsib baik umah dekat je....


time  -  2140 h0urs

aku dh smpi VM
tkjut jap da van TV3 kat VM ..
rupa2nya da artis NTV7
kat sna
aku p0n naik la ats dlu tggu sudai abis keja...
snang ckit,,

pastu dia mai..
`ATHIRAH...!!`
jerit nma aku..
terkejut aku..
well.lmbt2 p0n msuk jela pawagam tu..
xrmai p0n..
but its 0k...
km nk smbg ja smbil tg0k `SESUATU YANG TERTINGGAL`


y lwaknya asal da scene seram ja km tutup muka..
*sebenaqnya km duk ckap2 psal tuttt tuttt tuttt n psal dri msing2
dh lma xjmpa la ktakn..
mmg tyangan m0vie tu jd pencuci mata km jela
haha
bley kta segala rahsia km duk cita mlam tu..
bnda y aku xsangka p0n aku bru taw..
n sama la sudai p0n..
ni la y jd kalu dh 2 thun xjmpa
hehe = =,

after m0vie
lepak2 jap kat tmpt parking m0t0..
kta2 perpisahan la ktakn..
huhu
nnt jmpa ag n0h..
insya`allah...

anyway..
trimas kat ang MUHD SUDAISI SAHID0N sbb tg0k wyang ngan aku..
last minute planning k0t..
best la.. =)
len kali kta set lain n0h ngan bdak2 lain...
*tg0k m0vie after business h0urs nie agak best gak n0h
haha


kredit t0 my sister y sudi teman aku kluar
n my dad y bg aku kluaq mlam2
*1st time k0t
n sudai sbb tg0k ngan aku..

THANX A L0T...!! =)