Saturday, August 25

low self esteem...???

salam dihulur pembuka bicara
jemput la baca...XD

skrg pkul 1:31am-26/august msa aku tulis nie (smbil ber'fb')...yup,the day y aku dh confirm date dgn CFS IIUM....aku kna balik kampus...sebelum tido ingt nk usha la kojap wall biru aku tu..then tgok la blog eden kojap...bukak ajo blog tgok kat news feed,ramai pulak y baco pasal nie...terkezut eden...jgn pikior lain macam udah...eden mmg kawan ajo ngan mamat tu haaa~


okay2...back to the topic...ni ha coghitanya~

setiap org mesti ada blog/page y slalu dia follow kn....same goes for me la & aku baru ja baca belog dia...hmm,ntah knapa lain macam plak dia nie... " Aku memang lemah. Takde sape cakap aku kuat. Aku tak nafikan. Sebab ianya benar.hmm....tgok apa y dia tulis nie wat aku terfiikir...knapa mesti ckap camtu....kita semua lemah sebenarnya...tp kita boleh kuatkan diri kita...


aku bukan org y paling sesuai nk omong pasal agama....tetapi doa adalah wifi terbaik kita dgn Allah...insya'allah...semua akn ok2 saja...kalu ada apa2,feel free to share ngan aku ok.???
and yes....kau kuat jo~!!! u are.... believe in yourself.... (^^,)


p/s - post nie utk jo....hope kau baca...
be strong okay.?? 
sleepy eyes,
-capritirah-